Garantie en retouren

Garantie
Op batterijen en laders zit 1 maand garantie.
Garantie geldt alleen voor fabrieksfouten. Producten met fysieke schade zoals valschade, stootschade, drukschade of vochtschade vallen dus buiten de garantie.
Ook afgebroken delen zoals knopjes die eraf vallen en/of versleten schroefdraad vallen niet onder garantie. Dit is namelijk een gevolg van verkeerd gebruik en gebeurt niet vanzelf.
Op alle clearomizers, atomizers, tankjes en andere accessoires rust een DOA (Dead on Arrival) garantie. Dat wil zeggen dat er op de dag van ontvangst via ons contactformulier een melding moet worden gemaakt dat er iets mankeert aan het product.
Liquids en cartridges die niet (meer) geseald zijn kunnen NIET geretourneerd worden in verband met de hygiëne.
Garantievoorwaarden die op de productpagina's vermeld worden gelden altijd boven deze algemene regels.

Retouren
Annuleren en retourneren:
Annuleren en retourneren van uw bestelling kan altijd zonder opgaaf van redenen en binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Indien u een bestelling wilt annuleren en deze geheel of gedeeltelijk wilt retourneren dan dient u dit altijd vooraf te melden via ons contactformulier. U zult dan instructies van ons krijgen omtrent de retournering van uw bestelling. De kosten voor retournering zijn in dat geval altijd voor de klant.
Indien wij bestellingen retour krijgen zonder bericht vooraf, zal deze niet verwerkt worden. Indien de klant niets meer laat weten binnen de eerste 14 dagen na originele ontvangst van de bestelling dan is annulering niet meer mogelijk en kan de bestelling alleen nog op kosten van de klant nogmaals verzonden worden.

Voor het omruilen van een product gelden dezelfde regels als voor annuleren. 

Verkeerde levering:
Heeft u niet het juiste product ontvangen? Meldt dit dan binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk het juiste product opsturen. Indien u het verkeerd geleverde product aan ons moet retourneren kunt u gratis retourneren.

Defect product:
Indien u een product heeft ontvangen dat niet of niet goed functioneert, meldt dit dan zo spoedig mogelijk via ons contactformulier. Beschrijf duidelijk wat er wel werkt en wat niet. Met de melding:  'de batterij doet het niet' kunnen wij u niet verder helpen. Beter is: 'het lampje van de batterij doet het niet' of 'de batterij laadt niet op'. In de meeste gevallen kunnen wij problemen direct via de mail oplossen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u het product gratis retourneren en zal het door ons onderzocht worden op de gemelde gebreken. Blijkt het product inderdaad buiten uw schuld om defect te zijn dan wordt het kosteloos omgeruild.